ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
Είναι ιδιαίτερη χαρά για μας να μπορούμε να επικοινωνούμε μαζί σας και να απαντάμε σε όλα σας τα ερωτήματα, μηνύματα, παρατηρήσεις και επισημάνσεις..
Είναι ιδιαίτερη χαρά για μας να μπορούμε να επικοινωνούμε μαζί σας και να απαντάμε σε όλα σας τα ερωτήματα, μηνύματα, παρατηρήσεις και επισημάνσεις..
Είναι πολύ εύκολο να καταχωρήσετε την παραγγελία σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Αρχικά επιλέγετε το προϊόν το οποίο επιθυμείτε να παραγγείλετε, συμπληρώνετε την ποσότητα και πατάτε «προσθήκη στο καλάθι». Αφού ολοκληρώσετε την ίδια διαδικασία για κάθε προϊόν, κάνετε κλικ πάνω στο καλάθι και βλέπετε τη λίστα όλων των προϊόντων, τις ποσότητες και το κόστος. Πατώντας «ολοκλήρωση παραγγελίας», μεταφέρεστε στη σελίδα για τη συμπλήρωση των στοιχείων χρέωσης / αποστολής και επιλογής του τρόπου πληρωμής.
Θα λάβετε ένα αυτόματο email επιβεβαίωσης με τον αριθμό της παραγγελία σας μόλις ολοκληρωθεί η καταχώρησή της. Εάν δε λάβετε το αυτοματοποιημένο μήνυμα υπάρχει περίπτωση να μην έχει ολοκληρωθεί η αποστολή της παραγγελίας σας ή να έχετε δηλώσει λάθος διεύθυνση email.
Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε τηλεφωνικά ωστέ να κάνετε την παραγγελίας. Για οποιαδήποτε πληροφορία ή βοήθεια σχετικά με την καταχώρηση της παραγγελίας σας, καλέστε στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών 210 9671793 καθημερινά Δευτέρα- Παρασκευή 10:00 – 16:00
Το μεγαλύτερο μέρος των προϊόντων μας είναι άμεσα διαθέσιμο και διαρκώς προσπαθούμε να ελαχιστοποιούμε περιοδικές ελλείψεις. Εντός 1 εργάσιμης ημέρας από την καταχώρηση της παραγγελίας σας, αποστέλλεται ενημερωτικό email σχετικά με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων. Επιπλέον, το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών 210 9671793 βρίσκεται στη διάθεσή σας καθημερινά Δευτέρα – Παρασκευή 10:00 – 16:00 για να σας βοηθήσει σε οποιαδήποτε απορία σας. Παρά ταύτα, για τη δική σας καλύτερη εξυπηρέτηση σας προτείνουμε να φροντίζετε έγκαιρα για την παραγγελία σας ώστε να υπάρχει ο απαιτούμενος χρόνος προετοιμασίας και συλλογής των προϊόντων.
Τα κουφέτα μας είναι από την επίσημη εταιρία Χατζηγιαννάκη και έχουν ημερομηνία λήξης από 9 έως 12 μήνες. Διατηρούνται σε δροσερό περιβάλλον χωρίς υγρασία και σε θερμοκρασίες μέχρι 25°C. Δεν πρέπει να φυλάσσονται σε ψυγείο, ενώ η παραμονή τους σε υγρό περιβάλλον ή σε υψηλές θερμοκρασίες για μεγάλο χρονικό διάστημα μπορεί να οδηγήσει στην αλλοίωση τους ανεξάρτητα με την ημερομηνία λήξης τους. Τα κουφέτα που περιέχουν σοκολάτα είναι πιο ευπαθή σε σχέση με τα κουφέτα αμυγδάλου στις μεταβολές θερμοκρασίας. Επίσης, όταν τα κουφέτα μετακινηθούν από κρύο σε ζεστό χώρο ή το ανάποδο, με μεγάλη διαφορά θερμοκρασίας υπάρχει κίνδυνος λόγω της συστολής/διαστολής της σοκολάτας να εμφανίσουν ρωγμές στην εξωτερική επιφάνειά τους. Επιπλέον, η μεταφορά των κουφέτων σε περιόδους με τιμές θερμοκρασίας έως 25°C γίνεται χωρίς κανένα κίνδυνο, ενώ σε περιόδους με υψηλότερες θερμοκρασίες τα κουφέτα αποστέλλονται με κίνδυνο και ευθύνη του πελάτη. Σε τέτοιες περιπτώσεις θα πρέπει να επιλέγεται ο συντομότερος χρονικά τρόπος αποστολής και να προτιμούνται τα κουφέτα αμυγδάλου έναντι αυτών με σοκολάτα.
Βεβαίως, στην κατηγορία Υλικά Διακοσμητικά (DIY) θα βρείτε πολλά από τα υλικά εκείνα με τα οποία φτιάχνονται οι μπομπονιέρες μας.
Σε περίπτωση που φτάσει στα χέρια σας ελαττωματικό προϊόν επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 2109671793 το αργότερο εντός 2 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του και θα σας ενημερώσουμε για τον τρόπο αντικατάστασής του χωρίς καμία επιβάρυνση εξόδων μεταφοράς. Μετά τις 2 εργάσιμες ημέρες τα έξοδα μεταφοράς του προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη. Σημειώστε ότι η εταιρία Aspara δεν είναι υπεύθυνη σε περιπτώσεις απώλειας δεμάτων ή καταστροφής προϊόντων που προκλήθηκαν με υπαιτιότητα της εταιρίας μεταφορών.
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός προθεσμίας 2 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων, στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος
Επιστροφής των προϊόντων και το κόστος αποστολής τους αρχικά σε εσάς. Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε χωρίς να έχουν ανοιχτεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους. Εάν θέλετε να επιστρέψετε τα προϊόντα
που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα πρέπει να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στο asparashop@gmail.com αναφέροντας, ημερομηνία αριθμό παραστατικού αγοράς όπως και αιτιολογία της επιστροφής εντος των ως ανω 3 ημερών υπο την προϋπόθεση ότι θα λάβετε έγγραφη έγκριση επιστροφής από την εταιρεία μας. Η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα είναι Φίλωνος 41 Πειραιάς, Τ.Κ 18531 Αθήνα και υποχρεωτικά με συστημένη επιστολή ή με courier με το κόστος του αγοραστή (αποστολέα), η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 30 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα, η επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνεται μέσω τραπέζης.
Ο χρόνος προετοιμασίας των παραγγελιών για όλα τα προϊόντα, εφόσον βρίσκονται σε διαθεσιμότητα, είναι από 1 έως 3 εργάσιμες ημέρες (δεν περιλαμβάνεται ο χρόνος αποστολής). Εξαιρούνται οι παρακάτω κατηγορίες προϊόντων:
Προσκλητήρια: 10 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία της γραπτής έγκρισης της μακέτας σας.
Υφάσματα – Τούλια κομμένα: 4 – 5 μέρες.
Λαμπάδες και κεριά γάμου: 5 – 10 εργάσιμες ημέρες.
Ξύλινα διακοσμητικά : 7-10 εργάσιμες ημέρες.
Μπρελόκ : 5-7 εργάσιμες ημέρες .
Το μεγαλύτερο μέρος των προϊόντων μας είναι άμεσα διαθέσιμο και διαρκώς προσπαθούμε να ελαχιστοποιούμε περιοδικές ελλείψεις. Με την ηλεκτρονική αποστολή της παραγγελίας σας λαμβάνετε εντός 24 ωρών e-mail που σας ενημερώνει με ακρίβεια για την διαθεσιμότητα των προϊόντων που παραγγείλατε. Παρά ταύτα, για την δική σας καλύτερη εξυπηρέτηση σας προτείνουμε να φροντίζετε έγκαιρα για την παραγγελία σας. Σε περίπτωση που έχετε κάνει προπληρωμή μέσω τραπέζης και κάποιο από τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει έχει εξαντληθεί , τότε σας επιστρέφουμε τραπεζικά το ποσό σε λογαριασμό που θα μας υποδείξετε εντός 4 εργάσιμων ημερών .
Copyright © 2018 aspara.gr – All rights reserved. | Όροι χρήσης & Προυποθέσεις
Made by LIP NEW MEDIA